Trött!

Jag förstår inte hur jag kan va så himla trött hela tiden. Gick å la mej rätt tidigt igår å sov hela natten, men va ändå galet trött idag. Skolan va totalt onödig idag från nio till halv tolv. Hade lätt kunnat ta sovmorgon. Vid halv tolv fick vi inloggningar till datorerna, å det va väl ändå rätt bra. Vi skulle egentligen haft ett test idag oxå, men det blev inget då en av lärarna va sjuk. Jag kan inte påstå att jag blev allt för ledsen ;)

Snart är det dags att börja laga mat oxå för att sen röra sej mot träningen. Jag har ont i mina vader oxå, dom känns liksom typ överansträngda, det gör liksom ont i dom när jag ligger ner? Knas. Men jag hoppas att det är en rolig träning idag iaf.

Jag hoppas även att ni lagt märke till vår otroligt fina header som Sarah varit så duktig att fixat :D



Nån som vet va man kan göra när man är trött hela tiden? :P




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0