Torsdag

Hej hej hallå! Vilket underbart väder vi har haft det hela veckan! Lovely. Tyvärr hinner jag inte spendera tiden utomhus, men jag ser ju solen iaf. Idag blev det en kort dag på jobbet, skönt. Har bara slappat sen jag kom hem, å nu är det snart dags att skjutsa Emil till träningen för att sen åka å träna själv. Det är så dålig tajming så jag får sätta mej å kolla på hans träning i en halvtimme innan det är dags att åka. Men kan lika gärna sitta där än att åka hem å va hemma typ tjugo minuter.

Hoppas värmen hinner sjunka lite innan vi ska träna, vi har ju trots allt sen träning ikväll, den börjar ju inte förrän åtta.

Hur har er dag varit?


Från ett uteställe på Kreta där man fick en uuuuurtjusig hatt ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0