Torsdag

Home sweet home. Efter att ha spenderat natten hos Emilia kom jag nyss hem. Jag är trött å bakis. Men hade en kul kväll igår iaf. Vi satt å föra hos Emilia å drog väl därifrån vid halv ett eller nåt. Tog bussen åt fel håll, gick av å hoppa in i en taxi. Kom till f12, va där ett tag å sen rörde jag å Emilia oss hem. Ett stopp på 7eleven å sen blev det sängen. Emilia gick upp tidigt för hon skulle till jobbet, själv låg jag kvar ett tag för att sen möta upp henne å lämna hennes nycklar å nu är jag hemma. Måste städa, men jag är så trött. Haha.

Hörs senare.







//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Erkänn att Emilia köpte en brownie på 7eleven?! ;P

2011-08-26 @ 11:38:21
Postat av: Emma

Hahaha hon gjorde faktiskt inte det. Hon köpte nåt liknande calzone ;P

2011-08-26 @ 14:26:29
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0