Torsdag

Jag åkte till Bålsta igår i alla fall. När jag väl kommit dit visade det sej att Emil skulle spela iaf så jag, pappa å Emil åkte till Uppsala. Vi släppte av Emil å jag å pappa drog å käka. Sen kolla vi matchen som va riktigt spännande. Emils lag avgjorde i 93 minuten med ett riktigt drömmål :D

Efter det åkte vi hem å kolla mer fotboll. Malmö i CL-kvalet där dom i princip skämde ut sej å sen Barca-Real i andra mötet i supercupen. Det va en helt gaaaalen match där Barca vann med 3-2.

Idag har jag inte gjort så mycket. Typ tagit pendeln hem. Är ungefär det jag hunnit med. Men har ju träning ikväll oxå. Imorgon däremot funderar jag på att ställa klockan då jag har några saker jag skulle behöva fixa inför helgen å inför måndag.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0