Sov så gott!

Heeeeej!!

Ännu en arbetsdag avklarad och en dag närmare helgen, hur skönt är inte det?
Nedräkning varje dag nu, vill verkligen ha helg.

Fick hem alla klänningar som vi beställt från Nelly idag, vet inte om vi berätta om det?
Jo, nu pratade jag lite med Emma här brevid och jag tror att hon har skrivit om det tidigare. Och ja, det var det Emma skulle göra på vägen hem :)

Det blev dock ingen hit, haha. En av typ tio (?) ska behållas hos oss, och den står jag för. Men nu tror jag att jag har min klänning inför lördagens kräftskiva iaf! Supernöjd, en väldigt enkel men söt klänning.
Bilder på den får ni se efter lördagens användande ;)
Nu ska vi skicka påsen vidare till Emilia så får hon ta det hon vill ha.

Imorgon kommer jag att åka hem till mamma och pappa efter jobbet och sen åka till Solvalla och den extrainsatta V75an. Så något bloggande från min sida imorgon kan ni nog inte förvänta er tyvärr.. Fast en facebookstatus kommer nog komma ut om jag vinner pengar så håll utkik, för det kommer ju verkligen hända, haha! Endast önsketänkande. Men nu ska jag hoppa i sängs och fortsätta läsa min bok tänkte jag, asbra!

Sov gott.


Partyybild från förra sommaren, e dock inte lika brun nu. Buuhuu ;(

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0