Söndag

Helgerna går alldeles för fort. Nu är det redan söndag å snart dags för en ny vecka. Dock jobbar jag bara imorgon å sen är jag ledig, så jag ska väl kanske inte klaga allt för mycket ;)

Igår hade vi som sagt match, å det va en väldigt viktig match. Trodde den skulle bli lite jämnare än va den blev kan jag väl säga. Vi vann med hela 7-0!! :O Helt sjukt. Vi va riktigt bra igår. Ibland är det bra kul med fotboll ;)

Igårkväll blev det vin, trevligt sällskap å en riktigt mysig kväll. Så över lag har helgen varit riktigt bra. Nu ligger jag hemma hos mamma å pappa å väntar på att tiden ska gå å Djurgården börjar spela. Efter det så ska jag faktiskt röra mej hemåt. Nu är tiden i Bålsta över för den här gången. Blev hela fyra veckor. Helt sjukt. Haha. Men jag kommer ju själklart hänga här ute lite då å då :)

Hur har er helg varit?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0