Söndag

God kväll! Sarah har bloggat så flitigt så, men jag tänkte att jag kunde berätta lite om va jag haft för mej oxå. Igår efter matchen va det snabba puckar. Jag gjorde mej i ordning å packa väskan medan Sarah laga mat. (Bästa sambon ever?!) När maten va klar rörde jag mej mot Bålsta. Kan säga att det blev vääääärsta löppasset mellan tunnelbanan å pendeln, men jag hann ;)

I Bålsta blev det filmtittande å massa mys. En mycket trevlig lördag. Idag kom Sarah å hämta mej i Jakan å vi åkte å kolla på herrarna. Dom vann med 1-0, vilket Sarah redan har sagt, å leder nu serien (om jag inte minns helt fel). Riktigt bra jobbat grabbar! :D

Kvällen har sen spenderats i soffan. Vi kollade på Malmö - Milan, å jag måste säga att jag är väldigt imponerad över Malmös alla ynglingar som kom in i andra halvlek, riktigt duktiga! Kan även erkänna att vi båda råkade slumra till ett litet tag oxå. Middagen som vi planerat att laga orkade vi inte laga, så det blev rester. Men det funkar ju det oxå.

Nu har Sarah gått å lagt sej å jag började precis kolla på Real - Barca. Kan bli en riktigt bra match. Dock tveksamt till om jag orkar hålla mej vaken. Men jag jobbar ju bara imorgon så sen kan jag sova resten av veckan ;P


Har varit en riktig fotbollsdag, så va passar då inte bättre än en fotbollsbild? ;P



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0