Sängen ropar!

Jobbat som vanligt idag, alla dagar ser likadana ut.
Idag hade jag en utbildning om kaffe på förmiddagen, ganska intressant faktiskt och på eftermiddagen hann jag med hela åtta maskiner, klapp på axeln till mig!

Prövade jogga lite lätt på foten idag, gick inte så bra som jag hade hoppats. Läkaren sa att jag skulle nog inte va helt återställd förän om 8-10 veckor, buhuu. Inga bra nyheter, fast bra att inget var sönder och det är väl den bästa nyheten om något.  Och att springa var det inte på tal om den här veckan men jag var tvungen att pröva lite. Är som sagt sjukt tråkigt att sitta hemma men om jag åker till träningarna blir jag bara sugen på att vara med, jobbigt dilemma. 

Åt väääärldens godaste yoghurt när jag kom hem också, som Emma köpte igår.
Valio - Jordgubb rabarber. Grymt god så hoppas vi köper hem den fler gånger. Det är väl en av fördelarna med att inte bo hemma längre, man kan själv bestämma vad man vill ha i kylskåpet :D

Gratisbild på Kaffebönor



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0