Rubrik?

Hemma igen från träningen. Det va ganska kul idag, om jag får säga va jag tycker. Tror dock inte alla håller med mej, men det skiter jag i ;) haha. Vi kom hem ovanligt tidigt från träningen idag å nu sitter vi i soffan som vanligt. Va ska man göra ikväll då? Har kollat allt jag brukar på datorn... Dock började 40 year old virgin nyss på tv, så blir väl till att kolla lite på den å sen krypa ner i sängen.

Imorgon är det två lektioner a la tre timmar så kommer hem sent. På kvällen blir det till att åka å kolla fotboll om det inte regnar. Men mer om det imorgon. Idag har jag inte ens sovit middag, så ska kanske försöka gå å lägga mej lite tidigare ikväll ;P


En bild från onsdagens utgång :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0