Regnig måndag

Måndag förmiddag och jag e sjukt hungrig. Äter vid vanliga fall lunch denna tid men idag klev jag nyss upp ur sängen.

Hur har helgen varit? Min har varit bra bortsett från en rejält stukad fot (enligt läkarna).
I lördags hade vi match mot Vasalund som sagt, ännu en vinst och denna gång med 4-0. Nu har vi 15-0 i målskillnad och nio poäng på tre matcher. Det är riktigt riktigt bra!
Jag fick dock utgå efter en kvarts (?) spelande då jag haka ihop med en vasa-spelares ben och snubblande på något skumt sätt. Försökte ta emot mig med högerfoten men den vred sig och det kändes på riktigt som om foten hoppa av från smalbenet. Men det är ju omöjligt, right? hehe..
Har aldrig haft så ont av en stukad fot så skulle inte förvåna mig om röntgenapparaten visade fel och något faktiskt är sönder, haha.

Men men, i och med att jag inte kan röra mig som en normal människa, och mitt jobb innehåller en del rörelse och lyfta osv, så valde jag att stanna hemma idag. Nu tycker ni säkert att jag är en klenis som inte klarar av att jobba och så är det väl då ;)

Emma får återkomma med inlägg om kräftskivan på kvällen då hon har typ alla bilder :)




Skadad fot vs normal fot

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0