Peppar i näsan...

Nu sitter jag som vanligt i soffan med datorn i knät å funderar över livet... eller? ;)
Träningen va lugn, så det va skönt. Direkt efter det blev det storhandling å skitsnack med Janna, alltid lika trevligt. Dessutom har vi ett välfyllt kylskåp nu. Det är faktiskt lycka på riktigt :D

Det råka även hända en liten incident när jag skulle packa upp varorna, så nu har jag peppar i hela näsan å det kittlas som tusan. Riktigt irriterande! Jag skulle bara klippa upp påsen lite fint å hälla ner det i burken (eller va det heter) å då råka det yra omkring lite peppar :(. Jag kan meddela att det inte är nånting jag kan rekommendera...

Jag har ingen aning om va jag ska göra nu. Sova är ju ett alternativ, men känns så löjligt att gå å lägga sej nu när man är ledig imorgon. Får väl helt enkelt sitta kvar här ett tag till eller slå på en film :) Imorgon kanske jag ska till grönan btw å träffa min älskade syssling! Får se va klockan hunnit bli bara när dom ska in. Annars på förmiddagen (beror helt på när jag vaknar) så ska jag försöka rensa mitt rum på massa gammal skit! Wish me luck! :D


Vårt välfyllda kylskåp! :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0