Onsdag

God kväll!
Igår efter träningen drog jag till Bålsta där vi hade gäster. Det va jättetrevligt å så fick jag även god mat. Stort plus i kanten. Idag lånade jag en bil å åkte till Sickla för att träffa Erik å hans flickvän. Det va jättekul att träffa dom då det inte blir så ofta då dom bor i Norge :( Vi satt å fika å snacka ett tag å jag köpte även ett par skor. Kaaaap!

Jag åkte sen hem till mej för att ge bilen till mamma å nu ligger jag på soffan å har faktiskt aptråkigt. Sarah vet inte när hon kommer hem å jag orkar inte tjata längre haha. Så snart ska jag börja laga lite mat då magen skriiiker! Sarah får helt enkelt värma på den när hon kommer hem ;P

Om lite drygt en timme är det dags att bänka sej i soffan å kolla på fotboll oxå, så tills dess måste maten va klar :D Senare ikväll har jag ingen aning om va som händer. Om nån har nå kul förslag är det välkommet!





Puss!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0