Mums mums

En mindre summa pengar bortkastade på spel igår, men det är inget jag inte har råd med ;)
Man ska aldirg spela för pengar man inte har, eller göra av med för den delen heller. Det har mina fina föräldrar lärt mig. Det var lärdom nummer ett.

Inga pengar vunna heller för den delen, V75:an gick inte alls bra och återigen så ska jag lita på magkänslan och inte all denna statistik om att den hästen har sprungit si och så snabbt osv. Magkänslan har alltid rätt! (Oftast) Lärdom nummer två.

Men jag hade en trevlig kväll ändå, alltid kul att komma till Solvalla!
Dessutom var Måns Zelmerlöw där! Tyvärr vågade jag inte springa ifatt honom och be om en bild.
Det var pappa som sa "Är inte det där din kompis Måns" och då hade han precis gått förbi, buhuu :(

Just nu är det reklam i the killing, sjukt bra serie, tror dock att den börjar närma sig sitt slut.
Det enda negativa är att den går galet sent och idag började den till och med en halvtimma senare än vad den brukar och det blir ju jättesent för mig!

Imorgon är det fredag och det hurrar vi för! Underbart.
Men sov gott så hörs vi imorgon!



Mums mums!




Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0