Medalj till mej

Jag måste säga att jag förtjänar en medalj! Jag har varit bakis idag å jävligt trött men ändå har jag städat! :D Duktig tjej ;) Efter det vart det en välbehövlig liten vila på en å en halv timme. Men känner mej fortfarande lika seg å jag förstår inte hur jag ska orka träna. Dessutom känns det som att jag håller på att bli sjuk, är liksom lite förkylningstecken på ingång. Men det brukar jag träna bort.

Nu ska vi laga lite mat här hemma, ska bli riktigt gott med mat då jag inte käkat nåt på hela dagen. Jag vet att jag får skylla mej själv då det bara har varit att äta nåt, men ändå. Jävligt hungrig tjej.

Å vet ni. Snart är det helg ;) Å den här veckan blir det helg för mej samtidigt som för alla andra, den ni ;)


En gammal bild på mej :P




//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Man märkte inte alls att du var bakis idag Emma. Du sprang och kämpa och gjorde snurrfinter som aldrig förr på träningen! Du var grym som vanligt! :D

2011-08-26 @ 11:42:03
Postat av: Emma

Haha höll på att spy på uppvärmningen typ.. Å sen undrar jag vilken av alla snurrfinter du menar? ;)

2011-08-26 @ 14:08:53
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0