Matchdags

Lördagmorgon å jag är vaken å har redan käkat frulle. Idag är det match på schemat. Det ska bli kul att spela, dock är det mindre kul att jag vakna med huvudvärk å typ lock för öronen?! Dock är locket borta, men ändå. Jag har sovit som en stock hur som helst å nu göra jag inte mycket mer än att vänta på att tiden ska gå. Vid tolv är det dags att röra sej mot samlingen å innan det ska jag slänga i mej lite lunch. Visst låter jag seriös? ;D

Efter matchen idag ska jag snacka lite skit med Emilia då vi har lite saker att ta igen, hihi. Sen blir det nog till att duscha faktiskt ;) Ikväll vet jag inte riktigt va som händer, men jag har förvarnat Stefan att han nog kan bli tvungen att umgås med mej. Haha.

Om ni inte har nåt för er idag på dagen å känner att fotboll vore ju förjävla kul att kolla på så är ni alla välkomna till Bipen klocken 14 då vi möter Gideonsberg :) Idag ska även Rocky med å stötta oss!


Rocky på bussen innan en match :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0