Måndagen e slut!

Skönt att den jobbigaste dagen på veckan är över, den gick väldigt fort och smärtfritt också, awesome!
Hur har helgen varit? Vad har ni hittat på? Själv har jag legat fastklistrad i soffan hemma hos mamma och pappa, när jag inte får spela fotboll så har jag praktiskt taget inget liv. Haha! När man har all denna lediga tid varför utnyttjar man den inte bättre? I mitt fall stavas det L A T.

Jag är sjukt lat av mig. I och för sig försökte jag faktiskt fixa ihop något i helgen men jag kanske inte var ute i så jättegod tid och då har folk redan planerat saker, I only have myself to blame! Men men... Att spendera tid med mamma och pappa var inte heller så fy skam.
Restaurangbesök på fredagen - farmor och farfar firade guldbröllop. 50 år! Galet länge. Om jag ska vara gift så länge så är det dags snart och det kommer nog inte hända.
I lördags blev det kräftor och i söndags bingolotto.  Det låter sjukt nördigt men det är väldigt roligt! Undra om jag ska lägga fram idén till Emma, bingolotto varje söndag. Tror ni hon nappar?

BingoLotto

 

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0