Måndag

Måndag igen. Jag har varit vaken ett bra tag så jag har redan hunnit fixa mej. Nu står frukosten framme å väntar på mej å sen är det dags att röra sej mot skolan. Ska bli intressant att se va jag komma gå med för människor den här gången. Jag hoppas jag kommer ihåg hur man åker till skolan bara. Haha! Med mitt lokalsinne kan man aldrig vara riktigt säker ;)

Sarah är hemma från jobbet idag, vilket jag tycker hon gör alldeles rätt i då hon inte kan gå, å jag tror verkligen inte hon kan köra bil. Så då blir det svårt. Men jag tänkte att eftersom hon är hemma får ni gärna tjata lite på henne att hon ska fixa en ny header ;) Bra idé!

Va har ni för er en måndag som denna?


//Emma




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0