Lördagskväll och vad ska man hitta på?

Dagens match gick alldeles utmärkt. Ännu en vinst! Å denna gång med 4-0, nu har vi 11-0 i målskillnad på två matcher. Hur bra är inte det?! :D

Emma begav sig ganska nyligen till Bålsta och själv sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på, kan bli så att jag åker in till stora staden och sätter mig på någon servering med mamma, jocke och Åsa som ska vänta på pappa som springer midnattsloppet. Men jag vet inte riktigt om jag orkar.. Heja pappa i alla fall!

Hoppas bara inte loppet blir som det blev förra året med massor av människor som avled pga. att det var en sån hög luftfuktighet. Folk bara ramla ihop längst vägen för att dom va så utmattade.
Men så fuktigt har det väl inte varit idag? :) Det har dock varit väldgt fint väder, iaf i Gävle.

Har lite shopping från igår som jag ska visa er lite senare också!

Emma matchade plaggen otroligt snyggt igår när vi shoppade, Elin Kling kan slänga sig i väggen!



Sarah

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-13 @ 20:47:28
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0