Lördag

Ändå ganska sjukt att lördagen är den dagen den här veckan jag går upp näst tidigast på? Men va gör man inte när det står match på schemat? ;)

Om ett litet tag åker jag å Sarah hemifrån mot Bipen för att hoppa på bussen. Det är nämligen Gävle som står som motståndare idag. Det är skönt att det inte är en så lång bussresa för en gångs skull. Åka buss kan jag ärligt säga inte är en av mina topp tio på roliga saker man kan göra...

Igår hade jag å Sarah gäster, två tjejer från Göteborg som skulle övernatta en natt innan dom åkte vidare mot Grekland. Även Emilia va här på middag. Det blev en kväll med riktigt mycket Internetshopping kan jag säga! Det är säkert ca tio klänningar som är på väg hem hit. Dock kan jag säga att jag la ner EN. En enda. Resten är Emilias å Sarahs ;). Men vi är taggade för en provdag på förhoppningsvis onsdag :D

Men nu ska vi röra oss mot bussen.

Ha en trevlig helg! :)





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0