Läggdags!

Torsdagar är min sitta uppe kväll, då är det först sen träning och sen the killing på tv. Ni vet serien med Joel Kinnaman? Grymt bra och han e ännu bättre!
Någon annan som kollar? :)

En arbetsdag kvar sen så är det helg, hur skönt är inte det? Veckorna bara rusar förbi, likaså gjorde sommaren...
Iskallt på kvällarna nu, vart tog de ljumna, ljusa sommarnätterna vägen? Eller dom kanske har varit men jag som har sovit bort dom? Emma tycker att det har varit en fin sommar, jag tycker att det har varit väldigt växlande och inte så jättebra väder.
Det har ju inte varit någon ihållande värme som det brukar vara, några enstaka riktigt varma dagar men njaaa, en av dom sämsta somrarna vädermässigt enligt mig!

Vad ska folket hitta på i helgen då? Några kräftskivor kanske?

Saknar verkligen alla i gamla F3, jag och Linus på denna bild!



Nu är det dags att hoppa i säng, ska ju upp tidigt imorgon... ;(

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0