Hej hej hallå!

Det var inte igår! Hur är det med er?
Jag har tillbringat ett antal veckor i Kungsängen och där använder jag knappt datorn, mamma och pappa har animal planet så där har ni orsaken till mitt minskade datoranvändande föregående veckor.
Men nu är jag hemma igen och här finns det inga djurkanaler som tar upp min fria tid!

Jag har lovat att börja blogga efter Kretaresan och nu är det dags för en nystart! Ny header och design ska fixas, förslag på hur den kan se ut? Men tänkt på att jag inte är alltför bra på photoshop...

Och jag körde faktiskt inte fel idag på vägen hem, fick jobba över lite då det blev sjukt mycket att göra. Ogillar verkligen måndagar!

Hur har er semester varit? Börjat jobba ännu?



London 2011, vill tillbaka! Någon som är sugen på att åka i höst? :))



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0