Hehe helg ;)

Ja, ni läste rätt. Jag har helg nu... Visst är det riktigt skönt å så. Men ändå tråkigt. Alla andra jobbar ju sa va göra man när man är den enda som är ledig? Blir väl till att sova länge på morgnarna, plocka lite i lägenheten å sen åka å träna. Ska se om nån är sugen på drinkar på onsdag oxå kanske?

Dagen på jobbet gick bra å fort idag. Va inte så mycket att göra då det inte händer så mycket under sommaren. Men ändå skönt att göra nåt ett par timmar idag. Sen jag kom hem har jag snackat lite skit med Josse å även kollar upp en grej. Det verkar skiiitbra! Dock kan jag inte avslöja mer nu, men det kommer :) Håll till godo ;) haha.

Jag tänkte faktiskt lägga mej på soffan eller sängen ett tag nu å ta en liten tupplur. Men innan det skulle jag behöva ta en kik å kyl å frys å se om vi har nån middag till ikväll. Efter träningen ikväll blir det till att STORhandla kan jag säga. Det ekar ju ta mej fan i kylen.

Vi hörs senare.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0