Haft en bra dag? Det har jag!

Hej på er.
Idag har jag haft en ledig dag, otroligt skönt! Det blev dock ingen "ta igen sig dag och sova länge" utan imorse var det upp vid halv åtta (lite sovmorgon iaf) och fixa sig för att sedan hoppa in i bilen och bege sig mot Kolmården!

Igår kväll efter träningen åkte jag hem till mamma och pappa och det är med familjen som jag spenderat hela dagen med, mycket trevligt :)
Som jag skrev i något tidigare inlägg så är jag ett ganska stort fan av animal planet och älskar att kolla djur och lära mig om dom. Så idag var jag som en liten flicka igen!

Höjdpunkten idag var ändå delfinshowen och tigrarna.
Är så fascinerad över hur kloka och intellegenta delfinerna är... Skulle verkligen vilja bada med en, och att vara skötare för en skulle också vara otroligt kul.
Och tigrar, världens vackraste kattdjur och så stora! Och då är nog dom på djurparken mindre än dom i det vilda..
Väldigt mäktigt att se dom så nära, dom kom ända fram till glaset och stod och glodde på en, endast ett fönster som skilde oss åt, "så nära men ändå så långt bort", haha! Fatta coolt att tämja en tiger och gå runt med den på stan, förvånade människorna skulle bli ^^ Tigern har alltid varit en favorit och kommer alltid att vara.

Men det har varit en mycket bra dag och många fina djur har vi sett. Tack mamma och pappa!
Har tagit massor av bilder men alla är på systemkameran så ni får nöja er med denna bild som jag tog med mobilen.



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0