God morgon

Ni ser rätt. Klockan är strax efter halv tio å jag är vaken. Men det är knappt. Jag blev väckt klockan nio av att telefonen ringde. Å då va jag ju bara tvungen att prata ett tag, så nu är jag liksom vaken. Har dock svårt att bestämma mej om jag ska gå upp eller försöka somna om. Hmm...

Vore kanske bra att gå upp å käka lite frukost iofs, men sängen är ju faktiskt bra skön. Sen vet man ju aldrig när folket hör av sej att dom ska till Grönan heller, å va ska jag göra hela tiden fram tills dess om jag går upp å käkar frulle nu? Ja, ni hör ju själva vilka problem jag har. Men jag ska hur som helst gå ifrån datorn. Så vi hörs lite senare.


Från när vi va på Grönan med laget :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0