Friday, im in love!

Underbara fredag! Man kan ju inte annat än älska fredagar. Idag va jag tillbaka på Daglivs, å som alla hade saknat mej ;) Måste säga att jag jobba på bra flitigt idag å hann dessutom snacka lite skit :) När jag nästan va klar för att få gå hem (en tidig fredag tänkte jag då klockan va typ kvart i ett) ringde chefen å fråga hur det kommer sej att han alltid ringer mej när allt går åt helvete. Jag visste inte svaret men han sa att det är för att jag är bäst ;) haha. Taaaack! Hur som helst så va jag tvungen att åka till Bromma å jobba där oxå. Så nu är jag nyligen hemkommen,

Jag har hunnit slänga i mej lite yoghurt å ska snart röra mej mot träningen. Efter träningen rullar bilen mot Bålsta för grillning med familjen å sen en riktig myskväll :) Imorgon är det match å då jäääävlar! Gideonsberg ska få stryk :)


Senaste matchen mot Gideonsberg, hon verkligen sprang över mej ;(




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0