Fredag

Äntligen fredag. Skoldagen va soft. Va lite lära känna varandra grejer idag oxå. Mötte upp pappa på vägen hem för att hämta en bil å nu har jag precis käkat lunch. Tänkte egentligen städa klart idag, men jag kom hem senare än va jag trodde så det får vänta till nästa vecka. Men det är ingen panik :)

Nu måste jag packa allt jag behöver inför den här helgen. Å det är en massa så jag tänkte skriva en liten packlista, mest för eget bruk så jag inte glömmer nåt. Men om ni ser nåt jag har glömt får ni mer än gärna säga till :)

Dator + laddare
Laddare till telefon
En annan sladd
Kläder till typ lördag kväll å söndag
Handduk
Kudde
Filt
Sporttopp
Trosor
Smink å såna där andra viktiga saker
Rocky (viktigast, får absolut inte glömmas!!!)

Sen är det förstås alla saker som finns på Bipen så som skor, benskydd, jackor osv. Men det kan jag inte packa ner förrän senare.


Det va allt jag kan komma på just för tillfället. Kommer bli en jäkla massa :/ Så det är väl bara att sätta igång.


Rocky!!!




//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Rocky får du absolut inte glömma!!! Hur ska det annars gå för oss?!?! :O

2011-08-26 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0