Dagens

Och så ska jag bara berätta lite om dagens händelser, blev många inlägg på en gång men lika bra att ösa på nu när man har flowet ;)

Åkte till Brommaplan för att hämta upp mina småkusiner Milton och Charlie vid elva. Därefter åkte vi till Kista för att se Bilar 2 på bio! Tur att man har yngre kusiner så man har en bortförklaring till att gå på tecknade filmer även fast man är så gammal som jag är. Och många fler roliga är på g såg jag på bioreklamen (a)
Innan bion blev det lunch och lite leksakstittande på BR.

Filmen var helt okej, ingen jag skulle se igen men Charlie och Milton gilla den och det var det som var huvudsaken :)
Det roligaste var ändå när det var dags att sätta på sig 3D-glasögonen och bilden rörde sig mot en. Man hörde hur alla barn med blandade känslor mellan förtjusning och skräck såg hur bollarna kom flygande emot en, sen när dom vant sig vid det försökte dom greppa tag i dom genom att sträcka ut händerna. Såg lite smått roligt ut, hehe.

Efter bion körde jag dom tillbaka till Brommaplan och begav mig sedan mot Bipen och herrarnas match mot Bele.
Som dom vann med 1-0, woohooo!


Alvin och gänget, Charlie och Milton!

 


Riktiga spexare!


Sötisar!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0