Boooring

Kväll å återigen ligger jag på soffan. Men bara en halvtimme kvar till the big bang theori å sen kan jag sova. Kalas. Jag är riktigt trött faktiskt. Ska kanske va smart idag å borsta tänderna innan så det bara är att hoppa i säng sen? Smaaaart.

Lunchen idag va riktigt trevlig. Kul att träffa dom igen å det är bra fint ute på Djurgården. Klänningsprovandet va en besvikelse, så det blir ingen ny klänning för min del. Kanske lika bra då jag börjar plugga igen på måndag å borde hålla i mina studentören ;)

Träningen rulla på bra, va arg ett tag, men blev bättre när mitt lag vann spelet. Bragdguldet kommer gå till oss efter vår fina upphämtning. Det va galet ;)

Jag hade planer inför morgondagen, nu får jag se va som händer då Emil inte ska spela som han skulle från början. Hmm, om nån vill hitta på nåt så riiiiiiiiiiiing mej! :D

Godnatt.


Dricka drinkar kanske? ;P




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0