Trööööött!

Hej å hejdå! Det har varit dåligt bloggandet idag. Men jag har massa att säga till mitt försvar. Gick hemifrån halv sju (kände det va lite tidigt att blogga då) å sen kom jag hem tjugo i fem!!! Ni hör ju själva vilken brutal dag. Sen va det middag å direkt till träningen. Efter det bar det av till Olearys för att kolla derbyt, sluta 0-0, men tycker vi förtjäna att vinna ;) Kom hem nu för kanske en halvtimme sen. Så tyvärr har det inte funnit nån bloggtid idag. Sen är jag helt sjukt jävla galet trött så måste sova NU!

Godnatt.




//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Is that an Inter shirt?

They are being thrashed 5-2 by Schalke on their own home ground :)

2011-04-05 @ 22:47:34
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0