Träning

Somnade klockan fyra och vakna upp vid sex, två timmar senare??! Hur ska jag lyckas somna ikväll?
Kommer säkert gå jättebra, det har det gjort alla andra gånger, men jag inbillar mig allid att jag inte kommer kunna somna för att jag sovit så länge på dagen. Så upp till bevis ikväll vilken av mina känslor som har rätt!

Dagen har varit bra, tisdagen är avklarad, onsdag imorgon sen är halva arbetsveckan gjord. Skönt!
I helgen har jag väl lite planer, några lösa på lördagen men får se hur det blir... V75 körs ju på Solvalla i helgen och jag skulle jättegärna vilja åka dit, dock inte ensam.. Så måste försöka få med mig någon! Någon som har lust? ;)

Men nu är det dags att rulla mot träningen! Sent idag, gäsp. Såååå jobbigt att komma hem så sent ;(


Från när vi målade lägenheten! En lite random bild denna tisdag.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0