Torsdag

Hemmaaaa aah ahahh! (Tänk reklamsnutten). Jag är nu hemma efter en dag på stan. Jag hitta typ det jag skulle så jag är väl rätt nöjd. Har packat en hel massa för efter träningen drar jag till min familj i Bålsta. Men innan det är det träning.

Imorgon har jag räknat med sooool, tänkte lägga mej på altanen å steeeka, jag är taggad, hoppas bara solen är det oxå. Sen på lördag ska jag visa några muppar hur man spelar kubb å sen på kvällen ska jag på middag hos min älskade vän Josefin som fyller år!

På söndag är det träning, vilket Sarah redan har sagt, å efter den rör jag mej hemåt. Denna dag fyller även Sarah år, lillskruttan själv blir 20! Wohoooo nu kommer vi alla in på Amba ;). Måndagen är nog ändå viktigaste dagen då vi har hemmapremiär mot AIK. Men det är ju lång tid kvar ;)

Va ska ni göra i helgen?


Glad påsk! (Jag tar dock med mej datorn, så borde kunna blogga lite under helgen ;))



//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Hey,

Wheres the picture with the new weird hairstyle :P

Good luck for your match

as for my weekend, I am going on a cruise to Talin

really looking forward to it :D



p.s just listened to this

its quite funny if you like Lady Gaga

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DfUxXKfQkswE%26feature%3Dplayer_embedded&h=9e8a1

2011-04-23 @ 01:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0