Tisdag

God morgon! Hur mår ni en dag som denna? Underbart väder vaknar man till. Härligt! Jag käka nyss lite frukost å nu ligger jag på soffan som vanligt när jag inte jobbar. Haha.

Lite senare idag ska jag till tandläkaren, jag hoppas på att det går bra. Dock har jag inte kunnat borsta mina tänder på bästa sätt dom senaste dagarna då jag inte kunnat böja min armbåge. Detta har ledit till att jag varit tvungen att borsta tänderna med väntern vilket inte är att rekommendera. Haha. Det va assvårt. Man känner sej helt handikappad utan högerarmen :( haha. Hoppas den blir helt bra snart :)

Annars så är det bara träning som står på schemat ikväll. Sen träning som vanligt på tisdagar. Undra om jag ska försöka få tag på en klipptid imorgon oxå. Mitt hår är alldeles för långt å risigt just nu.





//Emma


Kommentarer
Postat av: emy

Äg på din smak emma! Jag har en likadan kavaj ;) hihi

2011-04-19 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0