Söndag

God morgon! Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt mycket bättre än va jag trodde. Är typ inte bakis idag faktiskt. Lovely. Igår va det som sagt utgång på schemat. Började hos Emilia å sen drog vi till Amba. Det va kul där som alltid :) Blev mycket dans så idag värker fötterna. Men va gör det när det är söndag å man ändå bara slappar? ;D

Jag sov med Stefan å Christoffer även i natt å dom är fortfarande lika stora morgonmänniskor som igår ;) Haha. Så inte har jag fått sova ut allt för länge. Men ska faktiskt ta å kanske slå på en film å lägga mej å mysa på soffan å äta godis. Köpte en jääääkla godispåse igår. Ibland älskar jag att jag är så förberedd! ;)




Bild från igår: Carina, Emilia å jag :)




//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

hmmmmm,

no response even after that close encounter

I feel like I have become a stalker :(

2011-04-03 @ 23:53:32
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0