Solvalla

Godmorgon! Gud va skönt det va att sova ut i morse :) När jag vakna satt Sarah vid datorn å kollade hästarna. Hon verkade ha stora problem med vilka hon skulle spela på, så jag tänkte att jag lika gärna oxå kunde göra en liten rad. Jag är dock inte riktigt lika seriös med mitt spelande, så idag ska jag spela för sex kronor. Ingen förmögenhet direkt så jag tror min ekonomi inte står å faller med detta.

Jag kan ju inte skita i att lämna in den heller. Tänk då om det skulle visa sej att jag har sju rätt på min rad som jag inte lämna in? Ja det får ju inte hände. Visserligen tror jag att jag kanske kan få två rätt om jag har tur, men ändå. Man vet ju aldrig ;)

Sarah ska nog åka till Solvalla snart, hon vill att jag följer med oxå. Men jag vet inte. Jag är verkligen osäker på va jag ska göra. Det är nog jättekul där, men hästar å sånt är inte riktigt min grej. Soffan å tvn låter ganska lockande oxå. Men samtidigt, vågar jag släppa i väg henne dit själv med massa konstiga gubbar? ;O




Btw, kolla precis ut genom fönstret. Ser ju för fan ut som att det ska börja regna. Usch, då stannar jag nog hemma ;P




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0