Smile

Oj va jag är glad. Ni ska se mitt leende nu ;) Blev superfint! Duktig tandläkare. Sen kan jag även meddela att jag inte hade några hål å inte behöver komma tillbaka förrän om ett å ett halvt år. Niiiice! Nu kan jag äta godis igen (som om det skulle hindra mej annars?) hihi.

Träningen idag va riktigt lugn. Körde lite fasta. Men oj va grymma vi va. Kan säga att motståndarna måste se upp. Imorgon ska jag upp rätt tidigt då jag å Sarah ska till naprapaten. Efter det blir det hem å ta det lugnt, kanske ut å sätta sej i solen om det är fint väder. Sen på eftermiddagen ska jag klippa mej. Hjääääälp! Vet inte riktigt hur. Blä, gillar det egentligen inte, men är så jääääkla risig i håret just nu :P.

Vi är ju även träningslediga på onsdagar så det blir en lugn kväll. Final i Sveriges mästerkock, får inte missas. Men nu ska jag kolla lite tv å sen krypa ner i sängen. Hörs imorgon!


     
Har tagit fram lite frisyrer jag tror jag skulle passa i. Mycket möjligt det blir nån av dom ;).

Ni får gärna rösta vilken frisyr ni tror skulle klä mej bäst. Ni har till halv fyra imorgon på er att föra fram era åsikter...



//Emma


Kommentarer
Postat av: Stoff

Upp till vänster, pretty nice.

Alternativt den undre ;)

2011-04-20 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0