Skärtorsdag

Aj aj ajjjjj :( Tog en fästingspruta igår och jag har så ont i min arm idag :(

Lovely weather, dont you think? (läs med engelsk accent) :) hihi
Dagen har varit G-R-Y-M, fint väder (kan nämnas om och om igen), halvdag, dessutom är det nu låååånghelg, fyller 20 på söndag.. Jag vet, börjar bli gammal. OCH hemmapremiär mot AIK på måndag!

Kommer dock inte kunna blogga något under helgen då jag åker till landet med familjen.
Där uppe ska det firas påsk med tjocka släkten och även lite födelsedagsfirande kanske.

Men kommer hem på söndag då det är träning och på måndag, som tidigare sagt, hemmapremiär mot AIK! Ett riktigt hett derby så jag hoppas att ni kommer och kollar! Passar på att sammanfatta helgen nu eftersom att jag inte kan blogga på hela helgen ;)

Det var väl allt för mig för nu :)
Happy Easter allihoppa :)


Sarah

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Happy Eater to you too

Lovely weather, its awesome,

best of all 4 days vacation :D

Hows your eye?

I finally played some football today, after a really long time

It felt awesome

Good luck for your match, hope you win :)



btw google translate is not working properly

It says that someone is turning 20 on Sunday

if its you then advance Happy Budday !!! Enjoy

2011-04-23 @ 01:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0