Promenad?

Jag måste bara försvara mej lite till det Sarah skrev här under. Visst, det stämmer att jag inte varit utanför dörren idag. MEN, va skulle jag ut å göra? Sen har jag inte varit vaken så jättelänge heller ;). Men hur som helst. Det finns nog inget tråkigare å mer värdelöst än att bara gå ut å gå.

När jag prata med Sarah idag under dagen så tyckte hon jag skulle gå ut på en promenad. Det är ju verkligen sämst. Jag hatar att gå utan anledning. Visst om jag va tvungen att typ gå till affären, till t-banan eller va som helst. Då har jag en mening med min promenad, liksom komma fram. Men varför ska man bara ut å gå för att sen sluta på exakt samma ställe som man börja på utan att fått nåt uträttat? Helt värdelöst ;)

Va tycker ni om att gå ut på promenader? Ligger det nåt i det jag säger?


Här är jag tex ute å går, men jag va på väg till tåget. Alltså hade jag en anledning ;)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0