Parrrty

Nu är jag hemma igen. Jag har varit å storhandlat å hämtat ut ett par skor. Å jag säger bara JAG ÄLSKAR SKORNA!!! Sjukt snygga, så jag ångrar inte en sekund att jag köpte dom :D Nu har vi även mat i kylen å frysen så nu kan vi äta hur mycket som helst :D Har varit hungrig hela dagen, men nu har jag kunnat äta lite iaf :)

Ikväll har vi sen träning å efter det är det skynda skynda skynda som gäller! Bror min har studentskiva ikväll så jag ska dit. Så efter träningen blir det duscha å fixa sej fort som fan. Sen kommer Heradi å Abbe hit så förar vi lite å sen drar vi. Stress! Men det kommer nog bli skoooj :D Kommer dock känna mej jävligt gammal. Haha.

Skönt att jag har nåt att sysselsätta mej med nu när jag inte ska jobba nåt mer i veckan. Imorgon ska jag oxå ut, fast då ska jag bara ta ett par drinkar. Men mer om det imorgon :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0