Onsdag

God natt! Jag ska faktiskt redan gå å sova. Är riktigt trött.

Idag kan jag säga att jag å Sarah varit riktigt duktiga. Vi båda jobba, sen åkte jag å handla när jag sluta, sen när Sarah kom hem så storstäda vi heeeela lägenheten. Guuud va fint det är nu :D. Blev sen en kväll framför tvn å Champions League mellan Real å Barca. En bra match som sluta med att Barca vann å nu är det i princip kört för Real inför returen . Men men.

Imorgon är det jobb som gäller sen är det helg för min del. Skönt. Men nu ropar sängen på mej, den saknar mej. Vi hörs när vi hörs ;)





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

I was hoping for Jose to perform a miracle

but Barca are top class and Messi is Gawad



Didn't see the match as I went to watch Thor

Nice movie.

I recommend it if you like science fiction and fantasy

and highly recommended if you like Marvel :)

2011-04-28 @ 01:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0