Måndag

Gårdagen blev kanske inte exakt som vi tänkt oss. Men nu uppdaterar jag iaf. Vi va som sagt i Umeå över dagen för att spela match. Seriepremiär. Det va typ stormvindar, så det va väl sådär, men annars va det ganska fint väder. Det va en svårspelad match med tanke på vinden, men det sluta till slut 1-1. Jag tycker ändå vi kan va nöjda med en poäng i en premiär borta mot Umeå :)

Dock gjorde jag illa armbågen under matchen å det blev värre å värre för varje timme typ. Så jag kan typ inte röra min högra arm vilket är sjukt irriterande då jag är högerhänt. Haha. Jag är riktigt hungrig dessutom, funderade på att koka nudlar, men det är asjobbigt att äta med vänstern :( Vilka probem jag har. Är galet trött dessutom då jag knappt kunde sova i natt. Haha. Jaja.

Hur har er helg varit?

//Emma




 


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Rub some ointment on your elbow, it will feel better

Weekend was pretty good (except for the Arsenal Liverpool game)

ManU lost :D

Weather was really good so

had a good walk in Skanstall and Djurgarden

Moved to my new apartment

finally got a High definition Tv

and spent the rest of my Weekend Gaming :D

so all an all a pretty good weekend

2011-04-19 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0