Måndag

Det blev inte alls nå inlägg från mej trots att jag släpa med mej datorn. Jag ber om ursäkt, men jag har haft så mycket annat för mej. Eller egentligen inte, men ändå. Haha jaja.

Jag har hur som helst haft en jätteskön helg. Den spenderades ute i Bålsta med god mat, kortspel å trevligt sällskap. Jag blev hånad under båda kvällarna att jag är så dålig på kort osv, men det sluta med att jag vann. Tji fick dom!

På lördagen va jag å några pinglor från laget å spela kubb å käka glass. Mitt lag vann givetvis ;). Sen va det bara för min del att åka hem (till Bålsta) å fixa mej för att sen åka till Josse å fira henne. Det va en mycket trevlig kväll men en massa mat å prat. Trevlans.

Igår va det återigen dags för födelsedagsfirande då Sarah äntligen fyllde 20!!! Dagens inleddes dock med träning å sen blev det smörgåstårta å tårta hos Sarahs föräldrar. Hon blev dock kvar där även den här natten, men jag åkte hem för att sova i min egen säng å ladda ordentligt.

Idag är det nämligen dags för vår hemmapremiäs mot AIK!!! Superfint väder å en ledig dag så det är bara för er alla att pallra er till Bipen. Wish us luck!






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0