Läggdags

Emma är verkligen jätteduktig på att blogga, har inte varit inne på bloggen nu sen i onsdags och så har hon uppdaterat massa. Grymt!
Men Emilia som lovade att börja blogga jätteflitigt? Jag vet inte vad som hände...

Dagarna har varit riktigt bra, trodde att detta skulle bli en riktigt stressdag men så blev inte fallet!
Hade till och med tid över så jag kunde åka till lagret och chilla lite där ett tag + att fixa lite annat nödvändigt :)

Nu har jag ätit, rostad macka med räkost såklart, och ska alldeles strax hoppa in i duschen sen blir det bums i säng.
Imorgon kommer bli en lång dag då jag och dom andra som jag jobbar med ska umgås efter arbetstid (!) händer inte ofta. Vi ska till ballbreaker och köra trekamp; golf, fotboll och bowling. Någon som varit där? Är det bra?
Golfen och fotbollen spelar man tydligen via en simulator (?) tror det kommer bli kul iaf! :D
Vi ska också äta såklart, jag har valt en fet biff med klyftpotatis och chilibeanaise, blir hungrig bara jag tänker på det! MUMS! 

Men nu dusch! Klockan är 22.22 önska er nått!
Om jag inte bloggar imorgon så blir det på lördag, ska försöka ta lite bilder också :)


Åhh, jag glömde säga en sak.. Bara för att jag spelar fotboll så har jag såklart värsta pressen på mig imorgon. Det är upp till bevis säger dom, men jag kommer ju vara så nervös :( och hånad resten av livet om jag skulle förlora... :(

Puss på er!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Is this the one in Gadet? I have been to it but I have not tested their equipment yet. Will test their machines once I move into my apartment.

I am getting an apartment there, above the Ball Breaker in the Biz Apartment Hotel.

Will move there next week :D

wish me luck



p.s

do not think about the pressure.

Football is the beautiful game.

just go out and have fun :D

2011-04-08 @ 00:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0