Kapa barret

Nu drar jag i väg igen för att klippa mej. Jag är faktiskt lite nervös. Haha! Men det blir säkert bra. Jag litar på att frisören gör ett bra jobb. Hoppas hon har nå bra förslag på va jag skulle passa i oxå.

Naprapatbesöket gick bra. Jag är tydligen helt sne, men jag har ju typ inte vetat det förut, så det kan jag leva med ;) Nacken känns lite bättre oxå, men gör fortfarande ont när jag kollar åt båda hållen. Haha. Men det ska väl gå över nån gång. Annars får jag lära mej leva med den. Göra mej ett med smärtan ;) höhö.

Jag återkommer med om jag är nöjd eller inte senare.


Tjingeling.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Will you get your hair done as the one which was finalized

You will look very pretty :P

2011-04-20 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0