Hmmm..

Hej hopp!

Tillbaka igen, får dock se hur länge det varar :)
En långhelg utan dator gjorde mig lat och jag orkar inte blogga längre, vi som ändå var inne i en ganska bra period.
Eller nej, jag var inte det, Emma var. Men jag hade en innan dess..

Hur har er påsk varit?
Min var jättemysig och trevlig. Spenderade helgen uppe på landet men familj och släkt. Nu när jag inte bor hemma längre märker jag verkligen hur mycket jag saknar mina föräldrar när jag träffar dom. Så ta vara på alla era stunder med era nära och kära för man vet inte när man får se dom igen!

Ett år äldre har jag också hunnit bli. Fick jättefina presenter och dom kommer nog upp i ett inlägg imorgon.
Fick b.la. en resa till London av min familj och kommer att åka dit med min mamma, längtar redan!

Veckan har förövtigt varit bra, känns som om jag hamnat i en gropp och är fast där. Är inte mitt vanliga jag känns det som, men förhoppningsvis försvinner den gnagande känslan inom mig lika snabbt som den kom.
Kanske är åldern som gjort mig lite gråhårig och stressad? ;p

Hoppas allt är bra med er!


Italien 07 med Kungsängen - saknar er tjejer!

 

Sarah



Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0