God morgon!

Jag vakna faktiskt mycket tidigare än va jag trodde jag skulle göra idag. Vet inte riktigt varför, men jag är ganska pigg nu iaf så det är väl lika bra att gå upp. Å med det menas flytta sej till soffan. Haha. Igår hade vi som sagt träning till halv tio, sen va det full rulle in i duschen. Vi kom hem fem över tio. Det måste va nån form av nytt rekord. Liksom 35 minuter från Bipen å hem å då hade vi även duschat. Bra jobbat ;)

Sen va det bara att göra sej iordning å föra lite för att sen dra in till Emils skiva. Jag hade väl sådär, men huvudsaken är ju att dom som hade den hade kul, å det tror jag dom hade. Dock va det kul att göra nåt så jag ångrar inte jag gick dit iaf :) Nu är det ta det lugnt som gäller å sen ikväll blir det lite drinkar :D





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0