GG (Gossip å glass)

Äntligen har jag lite tid för er igen. Jag har inte så mycket hår kvar, men jag måste säga att jag är nöjd. Frisören va väldigt duktig å jag kan verkligen rekommendera henne :). När jag kom hem hitta jag Sarah sovandes på soffan. Så jag satt å kolla på tv ett tag. När hon vakna till liv va det dags att laga mat. Blev kyckling, kroketter å bea. Mums!

Onsdagar är ju även vår lediga kväll (oftast), så det blev en kväll framför tvn. Först final av Sveriges mästerkock, sjukt spännande va det! Efter det kolla vi på söndagens avsnitt av gossip girl. Blev lite glass till det, men man får faktiskt äta lite onyttigt ibland ;). Sen fortsatte kvällen med off the map å nu ligger Sarah å sover å jag kollar Barca - Real Madrid. En bra match det lilla jag sett.

Kvällen fortsätter med att ligga å vänta på att tvätten är klar så jag kan hänga den så jag har lite torra kläder till träningen imorgon ;) haha.






//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Muriniho did it, Real 1, Barca 0 Cup is Real's

but I am again upset because of Arsenal

What the Hell is wrong with this team

3-1 up and match ends at 3-3

Arrrrrrrrrrrgh !!!!!!!!!!!!

2011-04-21 @ 01:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0