Gårdagskvällen

God kväll!

Tänkte berätta lite om vad som hände igår när vi hade teamaktivitet på jobbet.
Vi möttes alla upp på kontoret för lite dricka och snacks, snälla Emma skjussade in mig till stan så jag slapp åka komunalt!

Vid kvart i sju kom taxibilarna och vi begav oss mot ballbreaker som ligger på gärdet.
Väl där så slog vi oss ned vid borden och väntade på maten, dem flesta hade beställt biff, pommes å chilibea. Men inte Tommy.. Han hade tagit fisk, haha. Han såg lite besviken ut när alla andra mumsade i sig sina stora köttbitar.
Skulle ha varit 300 g, och det var de säkert. Men hälften var gummi (fett) så det var man tvungen att skära bort så kvar på tallriken låg en mycket mindre köttbit. Ska i och för sig inte klaga, åt ändå inte upp hela :P

Maten smakade förövrigt bra!
Efter middagen så gick vi ner för att bowla, stället var galet stort! Flera bowlingbanor och massor av andra roliga aktiviteter runomkring. Om ni ska ut med företaget/laget/vänner någon gång så kan jag faktiskt rekomendera Ballbreaker, väldigt bra!

Bowlingen började grymt! Flera strikar i rad, stavas de så?, tyvärr gick det utför :( Men var nog den bästa bowlingserien jag spelat. Jag var tvungen att höja min nivå efter sällskapet, inget illa ment mot dom jag spelat med tidigare ;) hehe.

Fotbollen och golfen gick å andra sidan sämst, men kom inte sist på någon av grenarna och allt som allt slutade jag på en femteplats. Inte sist i alla fall så det var väl en helt okej insatts.

Kvällen fortsatte på SNAPS på söder. Kommer ett inlägg om de senare!

Kom hem vid två, Emma slapp komma och hämta mig då jag fick skjuss av Anders som hade vägarna förbi, snellis!




Taggat folk bak i bilen!



Glad chaufför :)



Glada killar! även fast dom var kassa på bowling ;)



Vinnare av trekampen, ROBIN!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0