Friday, im in looove!

Vilken underbar dag! Jag är ledig, men har ändå några saker att ta tag i. Men hur som helst så fick jag en mycket glad överraskning då jag vaknade. Skulle nämligen deklarera å hade kollat lite fel (a). Mycket bra överraskning. Den här morgonen vaknade jag typ kvart i tio oxå, ovanligt tidigt. Har sen dess deklarerat, skrivit ut lite pappar å ansökt till några skolor. Har dessutom mailat mina timmar. En väldigt effektiv morgon!

Nu känner jag att jag är värd lite frukost innan jag ska röra mej mot ICA för att köpa kuvert å frimärken. Blir kanske en liten (eller stor) glass oxå :). Va resten av dagen har att bjuda på återstår att se, träningen blev inställd så jag ska väl vänta til Sarah kommer hem så får vi se va hon är sugen på. Lutar nog mot shopping (dock inte troligt jag hittar nåt), mat å bio. Men vi får som sagt se :)

Nu kurrar magen så måste fixa lite frulle. Hörs sen!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0