Fredag

Nu har det varit fredag i exakt 23 minuter. Jag är ju ledig imorgon oxå så jag slog på en film för ett tag sen. Paycheck, riktigt bra faktiskt. Va dock längesen jag såg den, men lite kommer jag ihåg. Kan rekommendera den. Kvällen har innan mitt soffhäng spenderats på träningen.

Idag (fredag) så ska jag faktiskt upp ganska tidigt då jag ska lämna en bok till en. Sen kommer tydligen min kära bror hit å hänger lite. Träning står på schemat oxå, sista träningen inför seriepremiären på söndag. Spännande! Ikväll har jag oxå lovat Sarah en riktig myskväll. Vi ska äta goooood mat å sen blir det film å mys i soffan. I like. Vi har tydligen hur många filmer som helst hemma som hon vill se, så vi får se om vi kan gå å lägga oss nån gång. Men det lär vi märka. Om jag känner Sarah rätt kommer hon nog dessutom somna på soffan då hon inte hinner sova middag imorgon ;) haha.

Va har ni för planer för helgen?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0