Fredag, älskade fredag

Tjohooooo! Fredag här å arbetsdagen är klar så nu har jag helg! Jag sluta visserligen för ett tag sen så har hunnit förbi systemet å lagat lunch oxå. Mötte upp pappa innan det oxå å hämta en bil, ska nämligen hem å käka hos familjen ikväll å det tar ett tag att ta sej från Väsby (där vi tränar) till Bålsta kommunalt. Men nu är ju det löst ;)

Sitter i princip bara här å väntar på att åka till träningen. Den börjar redan klockan fem. Efter det bär det som sagt av till Bålsta för mat med min familj å efter det blir det myskväll med Josse å Jossan. Får se om deras gräbbs å Stefan är med oxå :)

Så snart drar jag så blir inge mer uppdatering förrän imorgon. Sarah ska till landet i helgen så hennes bloggande kan man inte heller lita på. Å så har vi ju Emilia, henne kan man inte lita på alls när det gäller bloggen ;) haha.
Blir jag som får styra upp det här i vanlig ordning.

Men han en underbar fredagskväll. Hörs nog imorgon!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0